Sun: Mars 28, 2010

Igår fick jag ju besök som skrivet, av Shirin, Ingemar och Max. Först tutade jag i dom fika, sen gjorde Ingemar en jävligt god makaronipudding, sen ville dom ha kaffe igen ;) gosade lite med Braxen som jämt är så himla glad! :)
Lagom tills Tomas kom hem lagade jag lite mat, en köttfärssås utan lök och på broccoli och grädde istället, blev gott :)
På kvällen åkte vi ut till Täkt och hängde och slappade med Jon, Frida, Rickard, Pernilla och barnen. Blev en ganska tidig kväll i och med att vi ställde om klockan också.

Har ju planerat in gym idag och jag får väl se när jag lyckas ta mig dit, har den värsta träningsvärken nu sen i fredags, men jag ska jobba på det :) Bilder kommer snart från igår.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback