Sun: Mars 7, 2010

Har pratat på msn/skype med mina två närmaste idag, min pojke och Hasse, vilket innebar en mycket trevlig för/eftermiddag! <3 Babys! Hihi. ^^

Tomas säger:
du kommer hem på en torsdag va?


Sara säger:

aa. jobbar du då?


Tomas säger:
hoppas inte det, tänkte vi kunde se på "pluras o mauros kök" ihop


Tomas säger:
saknar dig, hela dig

Så nu har jag planerat det första jag ska göra när jag kommer hem - se på tv med Tomas. Härligt ^^ hemmanissen.

Jävligt trevlig kväll, stillade shoppingnerven med att handla lite kläder till mig och en present till Tomas. Kollade lite på folk, sen mötte jag upp Johanna kl 19. Vi gick till en mysig restaurang, satte oss på terassen och käkade guacamole/chips, tog en cappucino och senare en tequila sunrise medan Johanna drack piña colada. Fan, den bruden har nästan fått mig att vilja fullfölja en av mina andra drömmar; plugga utvecklingsstudier.
Snickrar i alla fall vidare på min lilla lista, det jag ska söka till hösten är

1. Psykolog
2. Dietist
3. Utvecklingsstudier/freds och konfliktkunskap

Alla tre är helt klart lockande, trots att jag inte tror jag kommer vilja plugga psykolog. Så jag tror jag tar och stryker det nu *stryker*

LeMarc har vart en kompis idag, älskar hans lena röst, hihihi. Jag och mamma lyssnade jättemycket på honom våren 2009 så jag kopplar alltid ihop honom med henne. Min mami! Gud vad jag är mamakär.

GLÖM INTE INTERNATIONAL WOMENS DAY IDAG (MÅNDAG)!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback