Thu: Mars 11, 2010

Vill skriva att jag tycker det är så kul att så många läser min blogg! :) Har mellan 6-12 besökare varje dag. Men lämna gärna ett fotspår någon gång, skönt att variera och inte bara prata med sig själv ^^.

Har promenerat bra mycket nu, till och från barnhemmet varenda dag, ca 90 minuter om dagen. Det är ju faktiskt helt okej om man tycker om att träna men inte har möjlighet. Skorna suger lite, men men. På min fritid sitter jag och planerar träningsrutiner till min hemkomst.. kommer ju bara ha halvtidsplugg och inget jobb, men fast gymkort hemma i Borlänge. Alltså mycket tid att träna!

Imorgon är sista dagen på barnhemmet och det känns. Den här veckan har jag verkligen kommit närmre personalen, jag känner mig glad och trygg med dom. Kommer bli tråkigt att behöva åka.. tänkte i alla fall köpa en tårta imorgon och överraska med lite avskedsfest.

Nu väntar jag på Tito som ska logga in på msn, trevligt att prata lite emellanåt med den man älskar mest ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Matilda

Glöm inte vår kör! Planera lite låtar till den vettja :D

Postat av: Matilda

Glöm inte kören! Du kan ju fundera lite på vad vi skulle kunna sjunga :)Du vet det är du som är körledaren :)

Tomas var hos oss igår o gjorde den godaste salladen jag ätit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback