Tue: Mars 23, 2010

Har haft en oförskämt slapp dag idag.. vaknade, spenderade dagen framför datorn i princip hela dagen då jag pratade lääänge med Hasse på skype och även senare min Tomas på msn. Enda avbrottet var någon timme då jag gick och köpte bönor, mjölk och salsa och gick hem och åt lunch. !!

Nu på eftermiddagen gick jag i alla fall en liten promenad på en halvtimme ungefär, haha. Ikväll får jag eventuellt lite besök av kompisar här nere som vill ta lite avsked. Ska nog sova tidigt, 21-tiden ungefär. Måste gå upp 04.00 eftersom min taxi kommer 04.30. Härligt!

Ser inte fram emot att åka i ett dygn, men ser fram emot att komma hem. Ser fram emot att ta stegen på Arlanda, innan jag hämtat min väska springa till pressbyrån, tränga mig i kön i slow motion, slänga fram snusdosan på bordet, skrika DET ÄR BRÅTTOM, betala, ta första snusen..och dö av njutning. Mmm! Nu har jag ju bara varit utan sen i söndags, men : )

En sak har jag funderat på.. men jag orkar inte bli för ifrågasättande i min blogg. Det här är bara rent skvaller ;) Hoj!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

MEN NYFIKEN!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback