Tue: Mars 30, 2010

Edit i efterhand: jag har gjort en träningsblogg nu, för att hålla isär träningen och resten av mitt liv. Också ifall någon behöver pepp att komma igång! http://mejorsalud.blogg.se/traning .

Tjena i byxan! Har du där då? Skoja bara.

Igår åkte jag till gymmet men orkade inte konditionsträna så jag biffade armar och mage istället. Kom hem, agerade chaffis åt Tomas med brukare, sen åkte jag för att hämta upp Jonas vid Hemmakvällparkeringen. Begav oss mot the glazz-house och där väntade allas vår Joppi. Repet gick kanon, trots att Jonas var nervös, så vet jag att det kommer bli så himla fett! Jonas var också peppad när jag skjutsade hem honom och jag tror även Johan gillade det lilla han hörde. Nu är vi tre som spelar i vår!!!!:D Snacka om att jag känner mig hedrad att människor vill kompa min musik!! Så kul! :)

När jag kom hem gjorde jag en kanongod omelett på två ägg, lite krossade tomater, grädde och kryddor, sen däckade jag i princip i tv-soffan, för att nån timme senare gå och lägga mig i sängen. Gött!

Idag vaknade jag av att baby kom hem. Vi åt frukost tillsammans sen åkte jag hem till Smedjebacken. Var superhärligt att träffa mamma, sir William och Simon igen, älskar min familj! Mamma bakade bullar när jag kom och vi fick med oss en påse hem, snällt. Hjälpte henne att söka musikterapiutbildning till hösten (fatta vad kanonkul :) hon vill börja plugga och jag pushade på som fan. Gick promenad med mami och Wille (som iofs var lite sjuk, älsklingen) i det fina vårvädret, kom hem igen, sen gick jag en liten promenad med Simon sen åkte jag med bussen till Borlänge igen. (Gud vilket tråkigt bloggande det här måste vara men skit samma).

Hade ett kort möte med P&L-Henrik angående volontärresan, var kul att se honom igen. :) Kom hem och lagade ugnsstekt falukorv med min älskling. Blev ganska sent, hade ätit klart vid 19.45 typ och gymmet stänger 21.. gillar verkligen inte att träna precis efter att jag har ätit för att det SUGER!! Man är slö och tung som fan. Men jag stack dit ändå bara för att hålla igång disciplinen. Och nu mår jag toppenbra efteråt! Slapping is the shit.

Imorgon ska jag och Tomas åka till Lager 157 för att köpa kläder till honom, på hans initiativ :) ska nog hitta något riktigt fint till min snygging. Ska även posta Conversisar till Emelie på beställning, försöka gå till gymmet för att röra lite på mig, sen på kvällen blir det mys ute i Täkt med Felicia och Anders. Bra dag som väntar alltså!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback