Tue: Mars 9, 2010

Idag kom det lite clowner till barnhemmet, hur kul som helst! De var fint sminkade och förde in liv och lust på stället vilket gladde både ungar och personal.

Har slarvat med p-pillerna och därför dragit på mig en oregelbunden mens. Inga problem i vanliga fall men efter en redig magsjuka känns det som att jag gärna kunnat slippa..

Till morgondagen har jag planerat in en shoppingtur med finaste Monica som jobbar på barnhemmet. Hon är definitivt en av de jag kommer sakna mycket när jag åker hem. Alltid glad, omtänksam och skiner som en sol.

Dessutom är vi ett gäng som ska på bio imorgon, om jag nu lyckas ordna med biljetter. Hoppas!

Tog min dagliga promenad hem från barnhemmet och såg allt jag annars aldrig vill se - alla män som stirrar. Och det är verkligen stirrar. Som att dom aldrig sett en brud i linne förut. Så jävla äckligt. Tänk om jag skulle sätta mig bekvämt i ett gathörn med handen mellan bena och nagla varje man/kille med äckliga-blicken som går förbi. Kanske ska göra det...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback