Tue: Mars 9, 2010

Gud, vad jag har saknat att plugga egentligen! Plöja litteratur hemma i soffan och skriva hemtenta i oxfordmodellen. Det är kul! Sista genusdelkursen heter "Kropp och identitet", vilket godisämne alltså!
Sommarkurserna jag sökt är:

Portugisiska för nybörjare, 15 hp, Ortsoberoende

Ungdomssociologi, 7,5 hp, Ortsoberoende

Låtskrivningens grunder, 7,5 hp, Ortsoberoende

Populärkultur, 7,5 hp, Ortsoberoende

Antar att jag kommer komma in på portugisiska vilket gör de andra kurserna lite meningslösa eftersom de stryks då, men men, kul att söka i alla fall!
Nu ska jag efter en quesadilla och lite ananas bege mig till barnhemmet :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback