Mon: Maj 10, 2010

Gick till gymmet och tränade armar/mage, skulle räckt så men jag hamnade på löpbandet efteråt ändå. Shit det är så skönt att springa! Blir så glad av det! :) Efter det stack jag till cafét och träffade Sagis, mysigt som vanligt <3. Vi diskuterade bland annat detox-helvete hur bara jobbigt det är, och CBY som jag tror jag vill åka på om jag inte jobbar då. Får väl se hur det blir :). Skulle vara roligt att träffa Fredrik bland annat, sen annat skönt folk jag inte sett på ett tag.

Åt en god fullkornspasta med stekt rödlök/morot och lite matlagningsgrädde på kvällen, det och en knäckemacka med mycket ost så blev den här Sarisen nöjd.
Nu inväntar jag bara svar från herr Hanses om det är repdags imorgon eller ej, visar sig. Hoj!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback