Mon: Maj 10, 2010

Ljuva måndag innebär måndagskryss!

Har även blivit tillfrågad om jag vill åka som representant för Peace & Love på PeaceWorks mindre utbildning "Driv." som handlar om att lära sig hur man startar förening, driver projekt, kommunicerar sitt budskap osv. allt såklart i fredsandan. Låter jättekul och är på barnens ö 10-13 juni (vilket innebär att jag missar Denices studentfest :/) men klart jag måste ta den här chansen. Tacksamt att Peace & Love står för det också.

Idag började jag morgonen med en mixad drink på apelsin, kiwi, linfrön, nötter och lite mjölk. Till det käkade jag ett ägg. Bra start på morgonen :) här hemma ser det ut som fan men jag tänker inte ta något initiativ att städa. Längtar tills sommarjobbet kommer igång :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback