Måndag 24 maj, 2010

Fick snabbt svar från min chef i alla fall. Hon konstaterade själv att mitt assistans-vik är på mindre än 50% under tre månader = inte direkt vad de sa till mig vid jobbintervjun. Detta plus en månad på 50% gör mig inte nöjd. Men hon menar att jag samtidigt ska ligga i poolen och hoppa in för andra vid sjukdom/vård av sjukt barn. Och så vaskade hon fram två dygn som jag skulle jobba hos en annan kvinna = 4000 kr extra vilket åtminstone höjer den totala summan litegrann.
Blir självklart glad över det men tycker ändå det känns lite drygt att jag ska jobba på tre ställen i sommar och inte kunde få ett, eller åtminstone två, som gav mig de timmar jag utlovades från början. Jag tackade ju nej till ett boende i smedjebacken för att jag blev utlovad mer timmar här.

Nåväl, det blir extra samtal att ringa + introdagar här och där. Introdagarna hos den tredje brukaren jag fick känner jag att jag kan ta i juni. Nu ska jag fokusera på ledsagarassistansen, vikariatet, som börjar nästa måndag. Jag har intro imorgon och förhoppningsvis någon dag till innan veckan är slut. På torsdag ska jag ha intro 3 timmar hos min första brukare.

Knixigt.. ^^

Idag på förmiddagen har jag suttit och krånglat hem codecrutin till MPEG4 för jag måste fixa klart filmen jag ska visa under föredraget på P&L. Gjorde hälften idag, orkar inte mer. Tar sån tid och ork att sitta och göra om, göra om och göra om så jag delar upp det.

PS: Här är Sarilicious i tidningen!!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback