Lördag 22 maj, 2010

Två av två spelningar genomförda. Idag spelade vi utomhus på en, i mitt tycke, ful scen och kanske 30-40 pers spridda i publiken. Ann-Sofie var där i alla fall <3 gick bra att spela, Johan tappade bara bort sig en gång ^^ men jag föredrar verkligen att spela inomhus som igår, blir mer intimt, kraftfullt och sådär.

Det jag känner är att jag verkligen behöver komma ifrån Ludvika och Smedjebacken och att jag inte borde spela där. Bara en massa gammalt groll som dyker upp, folk, ääh, usch. Vill spela på nya platser, skapa nya minnen. Så det är det vi ska jobba mot.

Känner mig ganska uttömd på tankar och känslor, vetifan vad jag ska göra hela kvällen. Tomas är borta och tittar på Premier league-final och äter god mat med vänner. Har egentligen bara lust att åka hem till Smedjebacken men nu gick ju inte det.

Blev en fattigmanskvällsmat då jag gav bort min matbiljett som jag fick på festivalen till Kristoffer. Kokade fullkornstagliatelle, hackade upp en morot och lite vitkål och stuvade det i mjölk. Låter säkert grose men jag tyckte det var helt okej, behöver inget finlir.

Max skulle få lördagsgodis läste jag, kanske en idé för hans moster också..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback