Lördag 22 maj, 2010

Oj oj oj vilken härlig kväll det blev igår - kanonkul att äntligen få spela upp det vi jobbat för i replokalen! Så kul att det blev så uppskattat också och det var faktiskt mycket folk! :) Mycket släkt också. Mamma, pappa, wille, Shirin, Ingemar, Max, Felicia, Mikaela, Denice, Saga, Tomas, Björn, Erik, Livsnjutarn, blev liksom lite släktträff på samma gång :) Mitra kunde inte komma tyvärr vilket var tråkigt :/.
Jag kom bara av mig någon gång när vi spelade, och Johans bas hördes till och från fast jag märkte inget! Tyckte det bara verkade vara asbra ljud!

Höll på att få kvällen förstörd före, när jag räknade på vad jag kommer tjäna ungefär i sommar (12 000 före skatt i juli, hur lågt som helst) men jag ryckte upp mig, får prata med chefen på måndag om att det vore kanon om jag faktiskt fick jobba lite mer.. Fick i alla fall ett till vikariat 31maj-1juni som ledsagare, 50%, jag är såklart tacksam för allt jag får. Känns skönt!

Nåväl, efter spelningen gick vi till S1 och satt där och hängde och jag snackade mest hela tiden med den ene och den andre. Kom sen på att jag var riktigt hungrig eftersom jag inte käkat kvällsmat så jag och Tomas drog och köpte en hamburgare :S sen gick vi hem och sussade gott.

Idag skiner solen här i borlänge och jag hoppas den gör det i Ludvika också för idag ska vi visa Ludvikaborna vad vi har för repertoar!! =).. Mikaela och Felicia ska på opera i Sthlm, spännande, synd att dom itne kan hänga med oss bara!

Höpp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback