Sat: Maj 8, 2010

Igår var vi ut till Frostbo och hämtade lite grejer. Däribland en gungstol, inte sådär jätte classic-snygg men mysig. Hade stått i deras gamla lada så vi borstade och gjorde ren den. Ska måla den brunröd och ha på balkongen, fint. Sen fick vi också med oss ett arrangemang med kryddväxter i en fin plåtbalja som vi ställde på en gammal trälåda som tidigare innehållt socker och sirap på gamla tider, den var också lite cool.

Satt och drack vin och ordnade Tomas 25-årspresent för mig själv när han var borta och spelade match. Något åtminstone, tror han kommer bli glad. När han kom hem ville han ha pizza vilket resulterade i att jag också fick en bit, sen åt vi jordgubbar och vit choklad, eh, ja fredag får väl vara flottardagen då..


Idag är det inställt rep för vi har ingen bil o.s.v. Så därför hade jag tänkt antingen gymma eller gå en lång promenad. Ikväll blir det vinfest i alla fall, har en liter att dricka upp. ^_^

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilken fin bild!! Kan inte du rita en på mig och Ingo också? Har 5-årsdag 20 Maj :)

Postat av: Sara

Jo om du skickar en bra bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback