Söndag 23 maj, 2010

Morgonen började bra med nygräddat pannbröd och ägg, men sedan fick jag ont i magen av juicen, la mig på sängen och grät en skvätt. Inte för att det gjorde ont utan för att det ösregnade utanför som det gjort hela natten och jag tänker alltid så jäkla dåliga tankar då.
Men sen vände det när Johan länkade till artikeln i på dt.se , där vi fick riktigt gott betyg för gårdagens spelning + att jag var med på headerbilden, så då blev jag skitglad. Som Tomas kallade mig, "four seasons in a day", stämmer ju mycket väl.
Åkte och handlade och gjorde en sen lunch, "Pasta Diabolo" med kyckling, grädde, ägg, chiliflingor och svartpeppar. Kanongott!
Nu står pitabrödet på jäsning och det ska senare till Wallander fyllas med stekt köttfärs. Det är så tråkigt att Johanna Sällström tog livet av sig för hon är så himla bra i den serien. Nåväl, någon film till är hon med i under söndagkvällarna framöver, hoppas inte det är den sista ikväll.

Imorgon ska jag ringa och boka in introdagar, träna och åka till Smedjebacken på kvällen. Snart drar jobbet igång =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback