Sun: Maj 9, 2010

Var ute och sprang igår på förmiddagen, riktigt skönt! Sitter nu och längtar tills imorrn när jag får träna igen. Resten av dagen löste jag bara sudoku och försökte vila bort en redig huvudvärk. På kvällen lagade jag paradmat till Tomas - klyftpotatis, stora nötfärsbiffar och rödvinssås, allt detta med ett glas rödvin till. Blev otroligt bra! :D Efter att vi ätit så åkte vi till smedjebacken och umgicks lite med familjen, Shirin, Ingemar och Max var där. Trevligt :) bjöd mamma, pappa och Ingemar på vin, skönt att inte behöva dricka allt själv. När dom åkte hem sen fick jag ingen kram av Max :/ han är lite rädd för mig, men jag tror nog det ska gå bra ändå när jag ska vara barnvakt :D.

Somnade som en stock enligt Tomas och vaknade utvilad idag. På förmiddagen spelade jag lite fotboll med Wille och Tomas, sen åt vi lax med potatis till lunch, riktigt gott, sist blev det en promenad med Simon och William ned till hamnen där vi köpte glass och myste :) var skönt och trevligt att hänga med brushona.
Åkte hem runt 15-tiden och storhandlade, kvällsmaten resulterade i en fantastiskt jävla god tomatsoppa med rostat vitlöksbröd till (vi tog mina morotsbröd och stekte dom i smör i pannan, gned senare in dom med vitlök). Jättejättegott! Har börjat älska soppor :)
Just nu är det paus i Walle. Imorgon har jag tänkt ta en lång morgonpromenad, vänta på att sommarjobbskvinnan ska ringa, fika med Saga och sen träna styrka med Denice. Trevligt!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hans

Älskar bilden på Karin!

Postat av: Sara

Yeah, hon är fin min mamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback