Thu: Maj 6, 2010

Vaknade 08 och kände mig glad med det fina vädret. Så jag gick till gymmet och tränade lite styrka, inte gjort det på någon vecka nu. Sprang lite också och tog en promenad hem, skönt. Käkade fil och müsli med linfrön till frukost, kollade lite på halv8 hos mig sen däckade jag i sängen. Sover så jäkla mycket nu för tiden, något jag behöver ta igen sen tidigare kanske! Får se vad det hittas på till kvällsmat, igår åt vi iallafall korv med bröd, tryter inspirationen så.. Dagarna Tomas och alla andra jobbar är det verkligen no life här, längtar tills jag börjar jobba.
Idag fick vi bandbilderna :)









Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback