Tue: Maj 18, 2010

Har varit en kreativ dag, skönt. Vi spelade A Camp i replokalen, lät bra tycker jag.. :) när jag kom hem satte jag en bröddeg på jäsning, blev kanonbra resultat, luftiga pitabröd med ost, salami och massa smör som fyllning. Sen unnade jag mig en halva med smör och sirap också.. snacka om att moffla i sig, men jag var tvungen att ta igen en massa då jag inte hann äta lunch.

Gick promenad också, kom fram till massa intressanta saker. Att jag förstår varför var och varann musiker tagit livet av sig, börjat knarka, hora, suttit som eremiter i deras källare och andra saker i all oändlighet.. jag menar det är fan inte lätt och leva och är man så dom så vill man så innerligt försöka förstå varför man lever och hitta någon slags mening med allt, och när det inte går så.. nej jag vet inte ^^

Imorgon ska vi städa, jag ska ringa brukaren, repa 16.00 och innan det tänkte jag köra ett crosstrainerpass på gymmet. Tänkte pröva hiit, högintensiv intervallträning, sägs förbättra konditionen. Man värmer alltså upp, kör slut på sig x antal minuter och fortsätter normalt igen, sedan om igen. En 30-45 minuter kanske, borde jag klara, crosstrainer är ju ganska mjukt..sen kan man ställa in efter egen förmåga också :)

PS: Om jag får barn nån gång så ska det bli ett jävla retro namn kan jag tala om för er.. :D Håller fortfarande starkt på namnet Est(h)er för jag tycker det är gulligt, det var populärt i slutet av 1800talet, så en liten bonnflicka ska jag ha.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mitra

min studentvägledare heter ester, hon är runt 25 kanske eller 30 och hon är världens gulligaste, så jag får bra associationer!

Postat av: Sara

Amen kanonbra, låter gött att du gillar det =) shirin tycker det är fult och tomas sa tvärnej, får alltså bli en övertalningsprocess fram tills vi skaffar barn ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback