Wed: Maj 19, 2010

"Hiit" var tamejfan det jävligaste jag gjort någon gång. Började en minut på level 8, sen gick jag upp till 12 och körde där 2min. Paus på 8 igen 1 min sen 12 i 2 min, så hårt och snabbt jag kunde. Fick lov att sänka till 11 resten av tiden, var så jäkla drygt :) men kanonskönt! Körde sådär i 20 min och gick sedan 20 på bandet. Styrketräning före det så kan jag lova att kroppen får sig en omgång.
Ringde min brukare idag också, han lät jättesnäll. :) Ska till honom imorgon kl 11. Nu står Tomas i köket och ska laga mat till oss, härlig, behöver inte lyfta ett finger.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hans

Du! Jag har tappat bort adressen till din träningsblogg, för du hade väl en annan sida med mer bara kost o träning? Skulle du inte kunna antingen maila över eller bara skriva här? :) Puss! Ps. Lycka till med mötet imorn!

Postat av: sara

kommer på din blogg! och tack =) lite nervöst men ska nog gå kanoners =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback