Onsdag 26 maj, 2010

Hopplahoj!! Idag åt jag en grötfrukost utan dess like!.. Gjorde 2 dl till mig och Tomas och hade i ½ dl russin ungefär. När den var klar puttade jag ner lite hallon i min tallrik, hade på kanel, linfrön, rårörda lingon och mjölk. När jag ätit upp och stönade tittade jag ner i kastrullen och insåg att jag ätit mer än hälften vilket resulterade i att Tomas fick mindre än mig, hahaha. Men det var gott och skönt!

Gick ju till gymmet igår kväll och jag har blivit så jäkla grym på att springa! Sprang på i 10,5 km i timmen och jag bara flög fram! Paul Simon spelades i öronen och minutrarna bara gick, glädjeskutt! Innan det hade jag ökat på maskinen för armarna när man häver sig upp, nu kör jag 46 istället för 50 (det är omvänt, ju mindre vikt du har desto starkare är du).

Så himla kul! :D

Vi har storstädat, tar alltid emot lite i början men sen är det skönt och det blir rent och snyggt, framförallt mindre av allt jäkla damm.
Snart ska vi äta pasta med egen fräsch pesto och ikväll kommer Saga (Denice också ev.), då ska vi baka!

Om några veckor ska vi åka till Fredriks stuga uppe i Sälen och ha det mysigt! Bara chilla, fiska, spela gitarr och umgås i några dagar, är nån sugen att hänka på så är det bara säga till :) vi åker bil.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback