Wed: Maj 5, 2010

Gör mig med barn älskling.. köp en tvåa med mig, inred och gå på logdans! Låt våra små ungar trippa på våra magar tills vi segdraget vaknar och stönar och säger ja men kom och lägg dig här då.. make pancakes with me on the söndagsmorgnarna, jobba skift och kom hem och lägg dig, åk på söndagsutflykt med oss så lovar jag att jag ska göra värsta goda massäckarna som till och med barnen älskar!
Säg till våra ungar att mamma är så duktig på musik och lär dom dribbla med bollen. Läs godnattsagor för dom och stryk dom över huvudet och kom och ta mig tills jag blir alldeles gul och blå efteråt. Gå ut en kväll och ha jävligt roligt med dina kompisar men kom hem igen och säg älskling jag har saknat dig.
Älska mig tills du inte orkar mer, ta en paus och älska mig igen. Jag tror vi kommer stå ut varandra, det är i alla fall dej jag vill leva med tills jag blir gammal och rutten.. då kan vi reta varandra över våra rynkor men när ingen ser smyga händerna mot varandras och pussa på det där som kanske verkar dödligt men som aldrig kommer att dö.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback