Wed: Maj 5, 2010

Imorse gick min Tomas upp före mig och gjorde frukost - härligt! Ägg, nybakt morotsbröd med smör och ost, juice och kaffe, mums mums. Vi har städat balkongen och burit ned saker till förrådet, städat hela dagen känns det som. Lite nytta med andra ord. Lunchen blev köttfärssås med mycket sambal oelek och till det ris.

Om några timmar ska vi bort till kärlekscafét och lyssna på vad Anders har att erbjuda. P & L hörde av sig idag och frågade om jag vill skriva om min resa till deras festivalbilaga. Fett mycket fest, klart jag gör det :-) Nu står jag även med på forumlistan över medverkande, gå gärna in och kolla här .

Eftersom jag var ute och sprang igår undrar jag vad dagens aktivitet ska bli, inte säkert att det blir just något alls. Kanske kan lura med mig T att gå till cafét istället för att ta bilen som han alltid gör!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback