Tisdag 7 september

Det är så jävla motiverande att hamna på rätt plats vid rätt tidpunkt. P&L-kursen startade idag. Vi ägnade större delen av lektionen om att prata om våra etiska val när det gäller att rädda liv. Detta kommer bli de absolut värdigaste 15 högskolepoäng jag kommer ta :) härliga människor som läste kursen också! Nu har jag bara saker att se fram emot i höst! :)

Hann med bussen till Smedjebacken igen vilket var skönt. Det är faktiskt rätt skönt att vara här under rätt omständigheter.
Morgondagen tänker jag ägna åt att skriva reflektionsprotokoll, spansk grammatik och nog säkert en löptur då jag har ont i kroppen och träning brukar bota det. Har med mig pulsklockan, vattenflaskan och dojor. Imorgon kväll kommer Moa hem och då ska vi ses! Så himla kul!

Gnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback