Fredag 17 september

Här glömmer jag att uppdatera!

Onsdag: Körde ett väldigt lätt armstyrkepass med Denice och tog farväl av gymmandet. Det gav ändå effekt för jag kände det i musklerna på torsdagen.
Det är en skön känsla att gå sista dagen ifrån sitt gym och känna att man blivit så mirakulöst starkare psykiskt och fysiskt sen när man började.

Torsdag: Sprang 4 km runt älven. Kände mig dock trött och gick från bron och hemåt, en kilometer kanske.

Igår fick jag avisering om att mina 4Kg:s hantlar är påväg. Då jag kör med 5Kg:s i vanliga fall blir det att köpa till två enkilos så att jag håller måttet.
Dock är det verkligen inte alla övningar jag pallar att göra med ens 5 kilo. Som den när man står med armarna utmed sidan och ska pumpa upp armarna böjda i ett som i ett böjt T. Den är sjukt jobbigt.

Oavsett så ser jag fram emot en räkning mindre i e-banken. Tror inte jag kommer få problem med att gå ut och springa då löpskorna är bra och kroppen helt enkelt mår för dåligt av att vara utan det. Ibland är jag lika glad över att få gå ut och springa som när jag ska få en stor godispåse.

Det finns inget som slår känslan efter en löptur.
I can safely admit.

Nu är det dock flottarhelg. Chips, plommonkaka, glass. Mm-mm. Gotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: