Fri: Dec. 11, 2009

Let's try this once agaiin, wooh! Tycker jag fick till en fin design med lite regnbågsfärger, och good vibes efter citat från allas vår underbara India Arie. Tänkte det var dags att börja datorknattra lite om mitt liv igen, till skälet att Emelie ska jobba i Leich/Österrike tre månader och vi inte kommer kunna ha vår dagliga kontakt. Så detta får bli lite substitut!

Fredag den 11 december. Jag, Jonas och Tomas hade en skön kväll igår med två Ibanezer och en Norman. Ärligt talat så är Jonas gitarr hur skön som helst att glida fingrar över; jag m å s t e byta upp min till något softare. Den blödande kärleken fanns nog aldrig mellan mig och min första sexstålsträngade vän, verkar vara uppenbart nu.

Det är nu officiellt 13 dagar kvar till julafton och jag kommer inte ihåg hur julstämning känns; våran lilla etta är och kommer nog förbli steril vad gäller Jesu födelsedag. Inte hänger jag läpp för det. Boken jag läser nu, "Global Woman: Nannies, Maids and Sex Workers in the New Economy" är riktigt intressant, så jag fördjupar mig i den.

Imorgon kväll åker vi hem till Smedjebacken för lite lax, vin och mysigt sällskap. Min ena syster, hennes fästman och lilla son kommer, och nog även min vinälskande kusin. Har tänkt spela utebandy med min lillebror, det visar sig om asfalt eller is blir det jag kommer drutta omkull på. Har jobbat på min slöhet ett bra tag nu och tänkte det var dags att bryta trenden. Bryta benet :(.

Fin fredag! :) Ut.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Momo

India Arie. Då¨fattade jag direkt vem det var :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback