Tue: Dec. 29, 2009

Jag befinner mig "utomläns" som Tomas skulle ha sagt det :). Åkte till Uppsala över dagen för att träffa Fredrik och Linn! Vi var hemma hos Fredriks kompis Alex, och där var även Anna och Niclas. Blev en fin dag och de hade lagat en god matröra med ris, jordnötter, bacon, potatis, svamp och massa annat gott.. var fint att komma iväg över dagen och träffa mina gamla saknade vänner <3.

Uppsala ligger ju inte så långt bort! I fortsättningen ska jag snika åt mig fler Tradera-biljetter för några kronor och bege mig iväg igen. Såklart så har SJ tågförsening serverad åt mig idag, en halvtimme. Nåväl, kommer hem i hyfsad tid till jobbet imorgon i alla fall. Så att jag får sova ut med min underbara man :). Mmm!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

Låter fantastiskt mysigt min käre Hans!

Små dags-avstickare är ej att underskatta :)

Lövilöv

Postat av: Sara

Indeedelidoodi min käre kamrat! :) Eller "små" avstickare till leich! :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback