Fri: April 23, 2010

Jag tog mig faktiskt i kragen igår och gick ut på promenad i mina converse. Dessvärre (eller som tur var) kom jag på att jag ville gå långt, synd bara att jag inte tog mina bra löparskor - nästa gång! Gick mot Torsång men ändrade sedan kursen mot Nyckelby. Fy vad fint! Fasen, kommer aldrig sluta älska röda stugor och stora ängar <3
Gick säkert en mil, på hemvägen stannade jag vid Ica Maxi och där hittade jag inget mindre än Maria Svelands Bitterfittan, inbunden för bara 20 spänn :) var ett givet val att köpa den, älskar den boken.

Kom hem och kokade mig lite morötter, lök och käkade rester, såg Lyxfällan och sedan sista avsnittet av Pluras och Mauros kök, tillsammans med Tomas.
Imorse vaknade jag av solen, finns inget finare sätt att vakna :) Hoppas det blir en bra dag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback