Sun: April 11, 2010

Blev en riktigt trevlig kväll ute hos mormor. Hon hade gjort mat, fläskfilé och potatisgratäng, och förberett och fejat trots att hon har problem med höften.. typiskt mormor! Måste bara säga en sak, fan vad jag ätit fläskfilé på senaste, minst tre gånger på tre veckor, och potatisgratäng till det.
Mamma, pappa och Wille var i alla fall med och ja, det är ett mysigt par, mormor och Bertil! :) Hon sa att hon skulle bita honom i örat, haha. Superkvinnan. Efter maten blev det såklart det ena och det andra som jag inte fick i mig, blev så mätt på maten. Men glass åt jag iaf, glass med hallon från Täkt, supergott!

Idag började jag med en morgonpromenad i starkt solsken, skön känsla, att ha lite för tjock jacka på sig. Nu är ägget på spisen och kaffet i koppen så snart ska jag äta frukost. Åker tillbaks till Borlänge vid 10.30 kanske, har Tomas inte vaknat då så tror jag att jag struntar i att engagera mig och går till gymmet istället, det är ju ett projekt som verkar gå vägen. Vill också till kupolen för att hitta en ny sportbehå :).

Längtar tills Felicia kommer hem. Har förresten hittat min nya favoritlåt - Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart. Inte för att jag sitter och är emo till texten, utan för att jag älskar fet bas kombinerat med piano! Texten skiter jag fulla fan i just nu, jag längtar mer efter att vara själv än att sova med nån.
Älskar mina fina vänner, nya som gamla, återfunna som alltid där. Och mina syrror :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback