Sun: April 4, 2010

Idag är en sådan där dag när jag bara undrar vad fan jag har för liv. Har varit en underbar helg med familjen och nu kommer jag hem till den här lilla trånga ettan. Boken ligger under bordet, den som jag borde läsa, men bara inte orkar. Hade pluggmotivation men varför ska man sitta ensam för, en hel dag, aldrig träffa sina klasskompisar. Tomas jobbar. Jag har ingen säkrad inkomst. Kommer inte ha pengar i sommar, inte ett sommarjobb. Jag har en pojkvän som gör roliga saker på egen hand för att han kan, har bil och pengar och vänner. Jag har mina få vänner här men jag har ingen plan. Förrän i januari. Det är 8 månader dit.

De här två kommande månaderna skrämmer mig mest. Hela april och hela maj. Det är nu. Jag kan spela musik och repa, men jag har fan inte ens råd med det.

Jag hatar livet idag.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

Ja ge livet fingret idag! Svär högt, okristligt och sparka på saker! När du är klar med det så skratta lite åt dig själv se sen till att få en god natts sömn och jag lovar att du kommer känna dig bättre imorn. Ovisshet känns alltid kasst, men positivt tänkande är nyckeln (klyschigt men sant!) Det blir vad man gör det till, och du fixar ALLT du vill Sara!

Postat av: Shirin

Kom hem hit och häng :) Gratis mat + jävla trevligt sällskap ;)

Postat av: Sara

Hasse: Jag svor inte ens, orkade inte. Kändes inte som jag att vara så ledsen. Jag menar livet är som det är. Och det blir som det blir. Försöker ta det lugnt och se vad som händer. :) Tack Hans<3



Shirin: Kommer så fort jag har/tar mig råd :) Om inte annat den 1 maj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback