Thu: April 15, 2010

Tränade hårt igår (enligt mina personliga mått;) , var kul att gå med Denice! Kom hem och Tomas hade städat och lagat stroganoff :) mums. Vi såg Sommaren med Göran innan vi skulle sova, lagomt rolig film, men mest tragisk - stackars kille liksom. ^^ Fick någon molande huvudvärk men det berodde antagligen på att jag inte fått i mig tillräckligt med vätska, shit vad det går åt när man tränar. Säkert 2,5-3 liter sammanlagt man behöver dricka före/under/efter passet.

Idag gick jag till konsum och såg ½priset på yoghurt, så jag har bakat ännu en limpa, blev ju succé hos både min baby och mig, tänkte frysa in hälften. Löst lite korsord också, man måste ju fylla sina dagar.. snart ska jag joina Denice till gymmet, när jag tänker på det från ena sidan är det jobbigt, när jag tänker på det från andra så är det kul. Tror jag behåller det från den roliga sidan; jag får sysselsättning, socialt umgänge och motion. Idag blir det styrka, var tredje dag styrka är lagom för mig. Inga pretentioner över huvud taget idag, orkar inte.

Kanske svänger förbi systemet innan dagen är slut, har blivit en ganska skön helgsyssla, dricka lite vin och tjåla skit med vänner. För det kan man ju göra sofistikierat också, jag börjar lära mig det ;)
Hej så länge :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback