Thu: April 29, 2010

Om ni undrar över bilden nedan ville jag bara prova sms-blogga.. haha!

Igår fikade jag både en och två gånger vilket innebär att jag mår lite illa idag. Först åt jag en liten bulle och två kakor i frostbo, sen blev det smörkola och kladdkaka hemma hos Lisa. Ruggigt gott båda gångerna men fy fan, blev för mycket.
Har iaf käkat lite fil nu och hoppas magen tar igen sig!
Förresten gjorde Tomas en skånsk kalops igår! Som dom gjorde i Mauro och Pluras kök. Gott, gott, gott! :)

Om några timmar kommer Emelie hit, nu var det typ ett halvår sedan. Ska bli roligt och jag ska få äta sushi :) det börjar även dra ihop sig inför grillning osv, guud vad jag älskar familjära sammanhang, haha.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback