Tue: April 20, 2010

Mötet gick ju bra :). Fast jag får inget jobb, haha. Nej, men grejen var att efter att jag fått fylla i mina erfarenheter på ett papper så ansåg enhetschefen att jag kanske skulle träffa LSS-chefen istället, med tanke på att jag jobbat med cp-skadade barn och så innan, i Mexico. Och det var ju bara för väl! För jag hade lite hard time med att inställa mig på hemtjänstjobbet först, kändes inte riktigt som min grej. Vill hellre få mer tid över för en person. Så jag fick Felicias tid på LSS, och hon fick en ny tid hos för hemtjänsten istället. Tror det här blir bra!

Så inga besked. Nu behöver jag bara sysselsätta mig fram till nästa torsdag då Emelie kommer hit ^^ sen är det möte igen! Bara att köpa mer korsord! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback