Tue: April 20, 2010

Ok, då var det dags idag. Jobbintervju. Framtidsavgörande möte.
Jag orkar inte med rövslick. Är det något jag avskyr så är det att slicka röv i nordlig riktning. Uppåt. Hon får ta mig för den jag är, för den erfarenhet jag har och möjligtvis för den potential jag besitter när jag är på bra humör och har lust. Iofs har jag nästan räknat med positivt resultat på den här intervjun, varför skulle jag annars få komma, och så här sent? Semestrarna börjar ju snart.

Den här lappen hittade jag i alla fall på när Tomas gått till jobbet idag. Och som ni ser så bakade jag kolakakor igår ^^


Kvällen i övrigt spenderades på Wallingatan, lite fortsatt jamning av låtarna, tror det kommer sluta skitbra. Hemma gjorde vi förresten innan en supergod fiskgratäng på pangasusfilé, krossade tomater, creme fraiche, sparris, purjolök och rödlök. Å så träffade jag ju Saga igår. Supermys ^_^ <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback