Wed: April 21, 2010

Blev ingen träning utan jag gjorde istället en fetgod chili con carne till den inneboende och hennes lägenhetsvärd. Hade längtat efter det :) riktigt gott blev det.
Sedan städade vi som vanligt och efter det åkte vi till Smedjebacken! Fick höra en riktigt tråkig nyhet om min gamla bildlärare :/ otroligt ledsen för hennes skull..
Var i alla fall mysigt att träffa morsan min som spetsat till armbågarna, älskade fina William som till och med gav Tomas en kram helt frivilligt, samt Simon den Store <3 senare också pappa, rätt avslappnande att sitta och halvlyssna på hans gamla rövarhistorier.

Hjälpte mamma att laga fisk och potatis med en kall sweet chilisås :) åt så jag blev mätt och lite till sås, så nu mår jag toppenmums.

Tomas åkte nyss på träning och jag sitter och googlar på glutenintolerans. Pappa sa att jag kanske fått det och symptomen verkar likna mina (på senare tid även någon form av järnbrist/viktnedgång). Nåväl, inga diagnoser innan jag varit hos läkaren. Det är bara det att jag har ont i magen nu också, hugger till liksom. Ska väl inte göra så jämt tycker jag..

Men no worries.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hans

vaaaaa, fick thomas en kram?! OCH JAG DÅ???

Hälsa Wille att jag ska vålds-gosa honom när jag kommer upp om han inte passar sig ;)

Postat av: Sara

Haha. :D Tjejbaciller vettö, TJEJBACILLER! Ska hälsa ;)

Postat av: mitra

vilken bildlärare och vad har hänt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback