Måndag, 30 augusti 2010

Nu känns det surt att inte få CSN.. Två lördagar i september, en i oktober, november och december ska vi ha heldagar i Västerås med skolan. Tågen går inte i tid vilket innebär att jag måste ta bilen, vilket blir minst 350 kr per resa. Men jag får skylla mig själv också. Nu jäklar gör jag det här så det blir klart! :) Optimism är teh shit!

Skolstart alltså 4 september med spanskan, 7 september med Livsåskådningar/människosyn/världsbilder. Det bra är att jag har koll på böckerna och jag behöver nog inte köpa en enda.

I fortsättningen kanske jag kan ta tågen då jag (eventuellt) har råd att missa nån timmes undervisning. Yah!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback