Mon: Jan. 11, 2010

Har varit på biblioteket och skrivit ut lite ackord till fredagen, samt lånat hälften av kurslitteraturen till moment 3. Jag har nu klarat av halva kursen, för igår gjorde jag klar tentan, wippii! Ska ägna dagen/morgondagen att läsa lite, för resten av veckan är det fullt upp med jobb, repande och möte.

Frukosten idag blev en numera klassiker; apelsin, kiwi, linfrö och olivolja. Tomas mixade den åt mig ^^ hämtade honom från jobbet imorse, efter det åkte vi och handlade, sen fixade han frukost till oss. Lunchen gjorde vi tillsammans, den blev också god, en köttfärssås på mindre köttfärs och mer grönsaker: purjolök, champinjoner, sockerärter, oliver och kronärtskocka.

Tvättid 16-21.

Eeh, glömde att säga att jag pratade en timme med min käraste vän Emelie via Skype. Fan den kvinnan, så mycket finfina planer hon har, blir alldeles snipprig!!

34 dagar kvar till Mexico, 11 till min 20årsdag!

--

Ok, åt precis bröd efter att ha varit utan i 9 dagar.. magen håller på att vända sig in och ut :(( då vet jag det i alla fall

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback