Mon: Jan. 18, 2010

Faaaan vad Johan Falk-filmerna är bra! Tror det är Frank Wagner som gör hela filmen :P Vapenbröder slutade dock lite förargeligt igår kväll, fan vad ledsen jag blev! Men men.

De låga temperaturerna verkar fortsätta hålla i sig ändå fram till fredag, skönt det, slipper man frysa ihjäl. Ska till jobbet om några timmar, jobbar 15-18.15 idag, helt lagom pass. Efter det ska jag kila upp (antagligen ta bussen) till Saga, blir fint att se henne igen, ska göra vad jag kan för att pigga upp henne. Hon skulle bjuda på middag :) lax, bulgur och sparris.

Från och med imorgon är jag ledig en hel vecka igen, nåväl, fram till nästa måndag i alla fall. I veckan ska jag banne mig minst ha läst ut "Det går an" och ha påbörjat "Kronprinsessan". Den senare är på ca 400 sidor, men vad är väl det för en gammal veteran som mig. :S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Monica

Johan falk-filmerna är ju asbra! Har sett alla och det kändes lite tråkigt när dem tog slut :p

Postat av: Sara

Jaa visst är dom! Jag och Tomas har jämt hög puls när vi ser dom filmerna ^^ Åh jag kan tänka mig det känns tråkigt när man sett alla, lika var det med Stieg Larsson-trilogin.. fan att han skulle gå och dö! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback