Fredag, 11 juni 2010

Gårdagen var en enda dimma.. kom hem vid 13, hetsade i mig pasta till lunch, sov sen en timme. Vaknade, åt knäckebröd, sov en timme till. Vaknade, gick och köpte godis, satt nere vid ån och kollade på änderna och deras ungar. Helt död kände jag mig, trött i hela kroppen. Så då åkte jag och Tomas på en biltur på småvägar till Säter, kollade på röda stugor och pratade.. så det känns mycket bättre idag! :)

Idag var jag på fjärde stället som jag ska vara timmis på. Kanonställe även det verkar det som! Är så tacksam. Har bokat inskolning även där på måndag. Mycket introtimmar som blir pengar även det.

Idag har vi varit iväg och köpt en lampa till köket :) kanonpris, sen åt vi på Taco Bar, hujedamej, fy fan vad det är långt ifrån Mexicos.. tänk om alla fick smaka RIKTIGA tacos!! Ikväll ska jag på studentfest hos Denice! Senare kanske S1 eller något. Imorgon är det dags för spelning i Ludvika - wehioee!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback