Fredag, 18 juni 2010

Måste köpa nya träningsskor. Jag tror mina har gjort sitt nu, dessutom måste jag köpa ett par med passform för damer eftersom mina fötter krympt lite. Är riktigt öm i ljumskarna efter gårdagens träning.
I alla fall vaknade jag vid 8-tiden imorse, sov som en stock hela natten, skönt att vakna utvilad! Stack till gymmet och tränade armar, rygg och bål. Dags att börja öka tyngderna, egentligen ska man ha som mål att försöka göra det varje gång. Några övningar har jag ökat, och därmed blivit starkare, men de andra ligger jag kvar och stampar på samma vikter..dags för förändring!!

Jag tror jag äntligen hittat på ett bra träningsschema som funkar till sommaren:
Måndag: Uppvärmning, styrketräning, löpning i intervaller 20-30 minuter
Torsdag: Uppvärmning, löpning 40-50 minuter
Fredag: Uppvärmning, styrketräning 30 minuter

Efter träningen åkte jag och köpte apelsinjuice, min nya favvo PROVIVA juice <3 som är jättebra för magen, sill, smör och äpplen :) god frukost blev det nyss och jag påminner mig själv om vilken jävel jag är på att baka bröd.. äntligen!
Har regnat hela natten och jag undrar hur det blir med min spelning ikväll - skulle ju vara utomhus. Återstår att se.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback