Måndag, 14 juni 2010

Inte så kreativ dag igår, men men. Gjorde en paj på kvällen, äpple kanel och kardemumma. Mmm. Mumma! Imorse var jag iväg till min fjärde brukare (som jag iofs bara kommer vara timvikarie hos, Mikaelas gamla sommarjobb! ;) och ja, what to say, skithärligt ställe!

Vi slog på stort och gjorde rotmos till lunch! Det med fläskkorv, fy fan! Vem trodde att jag skulle bli så såld på husman? Så kul att laga mat i alla fall :) Fick lite smärre damp efter att jag ätit paj på eftermiddagen, tänkte nu fick det vara nog och drog till gymmet. Där styrketränade jag och sprang fem kilometer, slog nytt rekord. Peppad för att fortsätta köra nu, 3 gånger i veckan, 2 är också okej :)

Ikväll ska Tomas kolla på fotboll borta, han har fått semester nu älsklingen, skönt för honom. Märks att han är mer avslappnad :). Stackars alla flickvänner bara som får stå ut med tre matcher per dag i en månad. Aja, det kan han få :)

Pratade lite med Hasse nu på kvällen, skönt. Båda är rejält sugna på att dra till Norge och jag ska researcha ända in i Googles anus för att lösa så att vi kommer iväg. Hoppas på nån form av resultat. Borta ett halvår med sin best mate, det är inte illa det :)

Slutligen lite saker jag ska köpa efter att jag fått min första lön.


Löpartröja, 299:- på Stadium. En sådan som andas :) Blir perfekt till tidiga höstmorgnar när gymkortet tagit slut och jag får börja utomhus.



Samt nya skor, 1199:-

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla W

Hurtbulle de luxe :D:D:D:D

Själv kommer jag ligga aslågt med gymmandet i sommar. Mitt jobb går typ ut på att gå runt hela dagarna samt att det är 2,5 km promenad i uppförsbacke för att ta sig från hållplatsen till jobbet. Men hurra för jobb ute i naturen :D

Postat av: Sara

Det lät skönt! :) Jag kommer väl ha delvis stillasittande jobb, därav skönt med träningen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback