Måndag, 21 juni 2010

Satt och kalasade på det överblivna vinet igår, och det resulterade i några samtal till Mexico på skype. Åh! Pratade med Renee och Ania som jag hängde med i GDL, försökte ringa Monica på barnhemmet också, men varken hon, Ricardo eller Cori svarade. Nåväl, det var treeeevligt! Och jag blev såklart att längta ner.. får se vad som händer.
Var redigt trött imorse så jag och Tomas tog en lång sovmorgon. Stack sedan och tränade, 30 min styrka och 30 min kondition, sen åkte vi på kalas i Bäsna för Tobbes tjej Sandra fyller år idag. Bullar och tårta, hujedamej..
Nu på kvällen har jag gått mitt sista intro för O, tänk vilka fina arbetskamrater man får ha.

Imorgon är det jobb 9-16 som gäller och efter det blir det kanske en snabbträff med Saga (?), annars en långpromenad.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback