Onsdag, 16 juni 2010

Är det ett j*vla yrke som borde avskaffas i sverige så är det LAPPLISOR. Hundratusentals människor skulle få mer pengar över varje år, vi behöver inte sänka skatterna, bara få bort de jävla parkeringshitlerna som springer runt och delar sina fulgula lappar. Åkte på 300 spänn för att jag blev en timme sen med att snurra på parkeringsklockan när jag var på introduktion uppe vid sjukhuset idag. Glömde av det. FUCKERS!! Gick väl antagligen direkt ned i fetdirektören på SJ:s ficka. Tur att man har en snäll pojkvän att låna pengar av.

För övrigt var introdagen kanon i mitt tycke (information från chefer, lönekontoret, facket osv), slutet var bäst när vi fick träffa en arbetsterapeut som visade lite förflyttningsteknik av patienter. Det bästa av allt var att Felicia var på samma introdag som jag :).

Nu på kvällen skulle jag varit hos O. på intro-kväll, Mona jobbade :) så kanongullig kvinna, det är ju Jonas mamma. Det var tyvärr magsjuka som härjade så jag ska dit på måndag kväll igen istället. Men det resulterade iaf i att jag ringde upp Jonas, eftersom jag tycker vi inte riktigt gav järnet sist vi försökte spela ihop. Lätt att det får bli någon form av duett, han lät jättepå i alla fall. Nu är det jobb som gäller!

Jävla Nautilus (blev mycket "jävla" i det här inlägget") stänger klockan 19 under sommaren, dööh. Imorgon ska jag iaf gå dit och biffa eftersom jag bara jobbar dag. Blir styrketräning och antagligen löpning.
Nu väntar en trevlig kväll, Tomas tränar fotboll och jag har lägenheten fri från alla former av hejaklacksljud..! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla W

Angående lapplisor tycker jag att du borde se den här videon http://www.youtube.com/watch?v=MDxrERgQwvI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback