Onsdag, 2 juni 2010

Jag känner mig sjukt slut men nöjd. P&L Foundation kommer på fråga igen. Vad vill jag? Hur mycket orkar jag? Henrik och Jesper tror på mig men vart går min egen gräns? Hur mycket kan jag ta på mig utan att bli knäckt av stress? Nivån är fortfarande relativt låg. Bjuden på P&L-fest på lördag på cafét. Ah. Jamen. Jomen. Hurdå. Närdå. Vill jag. Kan jag. Hit och Dit. Men sammanhang. Jobb, band, engagemang, vänner, cafén, språk, människor, möten, allt jag har önskat och jobbat för.

Det gäller bara att vila mellan varven. Så bidebra.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Du ska ju till smb på lördag!

Postat av: Sara

Jag vet. Men jag tror vi kommer på fredagen och stannar till lördag runt 19 eller så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback