Onsdag 2 juni, 2010

Igår klev jag i mitt bästa jag och gick in till staden för att möta Fredrik! Vi chillade lite på cafét som planerat, gick hem, bakade pitabröd, stekte färs och hackade upp frukt/grönt, vilket blev en kanonkvällsmat. Såg Soraya M också, grym film, och inte i dess positiva bemärkelse, verkligen sevärd för samhällsintresserade och folk som tycker om att gråta till film...
Somnade på tok för sent, runt 02 kanske. Klev upp 06 imorse och gick morgonpromenad till jobbet, 30 min, skönt :) gick jättebra på introt idag, trivs bättre för varje gång jag är där! Så härliga arbetskamrater med. Fan, har verkligen fått kanonsommarvik, synd bara att chefen borde sälja glass istället för att sitta på sin post, fattar inte vad hon håller på med..

Läste Shirins blogg om ett självmord framför tåget hon åkte med, fy fan vad trasigt :( hemsk berättelse, läs på http://shirint.blogg.se .

Möte idag och ikväll kanske jag åker upp och chillar med Fredrik och Saga, han åkte vidare till henne :) Imorgon är det personalmöte och jag hoppas på goda nyheter!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback