Onsdag, 9 juni 2010

Sov riktigt illa inatt, gick upp både kl 04 och 05 och vandrade runt, en hel del nervositet för att jobba långpass idag. Sån är jag. Men jag lugnade i alla fall ned mig och hade därefter en fin dag, först jobbade vi tre stycken 7.30-10.30 och sen var det jag och Anki resten av dagen. Bara man tar det aslugnt och tänker ett jobb är ett jobb så går det ju bra. Inget är verkligen hela världen :)
Har även rett ut en del saker med chefen på telefon och det verkar ordna sig till någon slags kompromiss i alla fall. Jag ska visst jobba på ett tredje ställe, så därför har jag intro imorgon 08.00-16.00 borta i Årby. Hujedamej, då blir det ut och åka buss!

Tomas hade städat idag när jag jobbade, med all rätt. Han ska få en klapp på axeln när han kommer hem, men jag tycker ändå det var någorlunda rättvist att han fick städa själv, haha. Parförhållanden u know. Inatt ska han hem till Erik och kolla på hockey, jösses. Jag hoppas han sover där, annars kan inte jag sova. Om jag vet att någon ska komma hem mitt i natten, då ligger jag bara vaken och väntar.

Jag hoppas på en lika bra dag imorgon :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback