Söndag, 6 juni 2010

Åkte hem till Smedjebacken i fredags kväll, det blev vin och jag och Tomas gick ned till öltälten för att se vad som hände. Det var lite folk ute trots att marknaden inte börjat än! Fick skjuts hem av Mitra och somnade gott efter att ha druckit lite för mycket vin.
Snurrade i huvudet när jag vaknade lördag morgon, så det krävdes en långsam morgonpromenad i solen, mycket kaffe och stor frukost innan jag var på banan igen. Vi gick ned och tittade på Simon som skulle vara med och paddla, efter ett tag kom Shirin och Ingemar och Max :) fram och tillbaks hem rätt mycket, glass, munkar, och så vin omgång nummer två hemma på altan. Pizza. Cissi kom. Fan vad vi skrattade hela kvällen, haha. Satt och sjöng "singdudeldej" i stämmor, längesen jag garvade så mycket. Jag har en rätt så rolig familj! Sen fick vi skjuts av Tomas ned till öltälten där vi inte stannade sålänge för jag skulle vidare på P&L-fest i Borlänge :/ fast jag kunde likagärna ha stannat kvar i Smb, för jag kände knappt nån på festen, samt var trött och frös.

I alla fall, fy fasen vad jag åt massa skit igår! Nu ska jag berätta allt, inget glömt:
* Vitt morotsbröd med smör, skinka, ägg
* Tjock stekkorv med bröd, sås, och mos
* Snickersglass
* Sockermunk
* Halv pizza med oxfilé
* Halv kebabrulle
* Säkert en halvliter vin.

Alltså hur orkar man såhär mycket?? Jag åt TVÅ dagsintag på en dag, haha. Det var som ett stort hål i magen, jag kunde äta hur mycket som helst :) gott var det! Men idag är det nya tag.
Jag tränade bara en gång den här veckan, har säkert tappat lite muskelstyrka. Jag ska göra mitt bästa under veckan som kommer :)

Bilder:







Lördag




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hans

Haha vilka toppenhärliga bilder :D Wille i flugmaskinen äger ju!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback