Torsdag, 17 juni 2010

Jag orkade, haaah!! En mil på 65 minuter ganska exakt. Men jävel vad jobbigt det var, har ju bara sprungit max 30-40 minuter under hela våren sen jag började träna. Nåväl, för att förbättra konditionen så lär man variera sig, springa längre vissa dagar och mer intensivt andra dagar. Pressa sig själv helt enkelt :) I made it! DOCK, innan jag springer nästa gång ska jag äta som man bör, alltså 2-3 timmar innan. Nu åt jag en timme innan :S men det gick bra ändå. På måndag ska jag springa utomhus en mil för att se skillnaden, om det är jobbigare eller går bättre eftersom det är mer variation för kroppen i terräng.

Känner mig nöjd, slapp och glad :) ska ta bilen och titta på Tomas när de spelar match i Ulfshyttan alleles strax. Puss på er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback