Sun: Mars 14, 2010

Åkte in och hämtade Zabdi som lyckats ta sig in till centrum igår morse. Vi åt frukost hemma hos mig, såg lite film, sen åkte vi in till centrum igen. Jag köpte converse till hasse på den stora marknaden, samt lite mer koppar för dom var så fina. Promenerade lite och efter det träffade vi Zabdis kompis, som var bra tråkig..... så jag blev snudd på arg när han efter att dom ätit väääldigt långsamt tog oss på en biltur, fick dra till en nödlögn, jag menar, vissa killar har lite för bra självförtroende för sitt eget bästa.

Väl hemma pratade jag med Leopoldine, min huvudkoordinator som kommit tillbaks till Guadalajara med två snubbar från österrike som spelar orgel eller nåt. Sen gick jag och Zabdi och köpte Margarita, slog på Benjamin Button. Kvällen spenderade vi delvis med Renee och Ania men jag blev trött så vi åkte hem runt 00.30.

Fy fan vad jag hostar, inte nådigt. Ingen plan har vi för idag heller, Zabdi åker hem ikväll vid 22-tiden, får se till att hitta på något.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback