Fredag 28 maj, 2010

Efter två dagar av flotteri (onsdag snickers + bröd, torsdag magnum intense chocolate + ljusa frallor + massa pasta) var det dags att lugna ner sig. Så jag tog en solig morgonprommis till Ica Maxi och köpte fil, ägg och keso :) hivade i mig det till frukost och gick sen och tränade en timme. Skönt, nu är jag på banan igen!

Chefen hörde av sig och frågade om jag ville ha mer jobb, jag bara JAAAAA, GIMMEEEE. That's the way aha-aha I likezz it!! Hoppas hon hör av sig snart så jag kan få koll på sommaren innan allt drar igång (måndag).
Snart ska jag åka dyrbuss till fulsmedjebacken och träffa skönbrorsor, får se vad de är på för humör idag.

Hoj hoj

PS: Jag knäcker
PS2: Jag älskar Tomas mest av allt
PS3: Mamma kom in på musikterapeututbildning! :D :D :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hans

ÅÅH va kul! Hälsa Karin att hon rockar!!! (och att det gick i arv till hennes barn)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback