En meningslös dag avklarad.

Nu har jag ätit mig tjock och glad så ni vet! Idag har det blivit allt möjligt gott, lunch, massa frukt, en hel påse naturgodis, och så kött med ris på kvällen. Känns som att jag behöver mer energi igen och det är ju ett gott tecken, tyvärr så mår jag ganska illa nu men det var det värt.

Antar att ni älskar att läsa om vad jag ätit.

Dagen idag var ganska meningslös förutom att jag träffade Linda i ca 20 minuter. Försökte plugga på biblioteket men gav upp ganska snabbt. Blir så himla trött av att åka fram och tillbaks till Borlänge.

Ser fram emot en bättre idag imorgon, få lite spanska gjort, titta på Matildas perkulator, och sen träffa Saga och Yoga på kvällen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback