Fredag 10 september

Såhär ser min budget ut för de kommande månaderna:

550 kr resor
200 kr snus
200 kr telefon
500 kr mat
1550 kr hygien, alkohol, nöjen

1450 kr nödvändigheter, 1550 kronor nöjen. Jag tror jag kommer klara mig på 3000 kronor i månaden. Så vad sparar jag till? Vet inte. Någon gång kommer det väl komma upp något jag verkligen vill/behöver och då finns pengarna (förhoppningsvis) där.

Det jag behöver inför vintern är en vinterjacka, tror ni det finns fina såna på Vero Moda? Tänkte använda presentkortet till det. Vinterskor har jag, halsduk vantar mössa likaså.
Sen har jag min kärlek. Den värmen kan nog ingen vinterjacka i världen slå. Imorgon är det ett år och fem månader sedan vi sågs första gången :).

Vintern kommer nog funka bra :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback